четвъртък, 2 юни 2016 г.

Нови впечатления от "Изкуството да живееш - Програма за щастие"

Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в София, Център за щастие "Бизнес парк" от 13 до 16 май, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Курсът "Изкуството да живееш" ми припомни простите неща от живота, които те правят щастлив.“, Станимир, 31г.

„Курсът "Програма от щастие" ме вдъхнови ме да бъда по-добра към всички и най-вече към себе си. Накара ме да осъзная собствената си сила. “, Йоли, 38г.

„Страхотни учители! Неповторими сте! Не си представях, че един курс с познати учители ще бъде толкова приятен. Благодаря ви от сърце!", Марина, 19г.

„Впечатляващо въздействащ и ефективен курс! Чакам следващия!", Данчо, 50г.

„Не смятам, че мога да опиша точно това, което преживях, но носталгията по края на курса говори, че ще ми липсва нещо. Емоцията беше красива. Оттървах се от главоболието. Върнах си усмивката и съм щастлива.“, Ина, 27г.

„Курсът "Изкуството да живееш" беше вдъхновяващ и зареждащ! Благодаря за прекрасното време!“, Катя, 42г.

„ Великолепен курс, с който денят става по лек, а животът прекрасен!“, Мария, 37г.

„Курсът "Програма за щастие" е уникално преживяване. Благодарна съм за подкрепата на всички, за положителната енергия с която се заредих.“, Мария Б., 30г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар