петък, 11 юли 2014 г.

Незабравимо лято с курса за деца ART Excel – преживявания от Изкуството да живееш



 Какво по-хубаво за лятото от курса за деца  между 7 и 14 год. ART Excel (All Round Training in Excellence – Цялостно Обучение в Отличие)? Фондация "Изкусвото да живее" организира и провежда всяка година курса ART Excel, който включва изключително интересни игри и забавления. Освен това курсът ART Excel развива качества и умения на твоето дете, които са в основата на неговото израстване и помъдряване в живота. Едни от най-важните стъпки в изграждането на порасналата личност се градят чрез поредица от физически упражнения, съчетани с дихателни техники.
На курса ART Excel има всичко, което едно дете може да си пожелае - танци, специални игри, постоянни изненади и най-причудливи истории. Мечтите в ART Excel са напълно осъществена реалност. Едновременно с веселбата, курсът ART Excel си поставя много сериозна цел - да внуши морална отговорност у твоето дете. Както и да утвърди универсални истини и една най-обща ценностна система у детето, която да му помога да се справя с изпитанията, които неизбежно ще се появяват.

Вижте колко цветове от радост и щастие има във всяко едно техните изказвания! Ето и част от споделените преживявания на малчуганите от курса ART Excel.


Много хубаво си изкарах на курса ART Excel. Аз там се забавлявах и играех. Много весело си изкарах в курса ART Excel и правихме йога!!!

Мелис, 9 год.

На курса ART Excel най-много ми хареса, като танцувахме и играхме. Научих толкова много неща - поздрав към слънцето, играта куче и кокал, писахме в дневниците и много други неща, които бяха много забавни. Научихме петте златни ключа: първият е: подай ръка; вторият е: засмей се и се отпусни; третият е: говори в настоящето, бъди тук и сега; четвъртият е: печелиш или губиш, животът е празник и петият е: ако мечтата ти не се сбъдне, измисли си нова по-добра мечта.


Берил, 9 год.

На курса ART Excel на мен най-много ми харесаха игрите и упражненията. Беше много забавно. Много ми е тъжно, че завършва курса ART Excel, жалко за това. Ние научихме 5 златни ключа. И вече знаем, че трябва да ги спазваме.


Ивет, 8 год.

Аз преживях най-хубавите 5 дни. Много ми харесаха игрите. И също ми харесаха упражненията. И че четохме в дневниците. И че трябваше да си намерим приятел.

Дария, 9 год.

За мен на курса ART Excel беше много забавно и релаксиращо. Научих толкова много неща. Научих петте златни ключа за успех в живота. Всичко в курса ART Excel ми беше забавно. Много съм тъжна, че курса трябва да свърши. Научих много неща от него. Научих упражненията ковашки мях и радостното дишане, научих повече за звука „ом“ и колко е важно да казваме „ом“ три пъти преди лягане. Научих много нови игри. Беше толкова забавно и бих го повторила пак. С нетърпение очаквам лагера ART Excel и се надявам и той да е толкова хубав, колкото курса.
 
Еда, 12 год.


На мен самият курс ART Excel ми хареса много. Най-много ми хареса, когато се забавлявахме заедно и играхме игри. Също ми хареса, когато правихме йога и когато медитирахме. Като цяло всичко ми хареса. Също ми хареса когато, научихме петте златни ключа, с които можем да се справяме в живота. Имаше и най-различни игри, и играта, която най-много ми хареса, беше „куче и кокал“, тя беше много забавна. Курса ART Excel е едно от най-хубавите преживявания.

Моника, 12 год.


 Курсът ART Excel усъвършенства всички аспекти на детската личност – физически, умствен, емоционален и духовен. Освен този курс, има и специални летни лагери за деца ART Excel,  които отново благоприятстват за развитието на твоето обично дете.  Без да се усетиш кога е станало, сам ще разбереш как детето ти е вече пораснало и може да взима важни решения, от които ще зависи неговото и общото бъдеще. Курсът ART Excel  е замислен от основателя на Изкуството да живееш - Шри Шри Рави Шанкар, който живее, за да помага и да обича. Ето защо курсът ART Excel е насочен към цялостно развитие на ума и тялото на децата, които да бътат по-осъзнати във взаимоотношенията у дома, училище и навън.

Няма как да не се убедиш в ползите и смисъла на курса ART Excel и то само по най-откровените и честни споделяния на малките участници от летния курс през 2014:


Аз обичам курса ART Excel, защото там е забавно. Искам винаги да ходя на йога. Хареса ми най-много упражнението „поздрав към слънцето“. Имаше най-различни игри  и те също ми харесаха.

Берин, 9 год.

На мен ми харесаха най-много игрите в курса ART Excel. Хареса ми как се хранихме заедно. Намерих си нови приятели - Сиби, Дени.


Петьо, 7 год.

В курса ART Excel разбрах много неща, те бяха много интересни. Най-много ми харесаха игрите, те бяха много различни и забавни игри, но най-много ми харесват игрите с бягане, танци, пеене и криене. Когато отключихме петте златни ключа, аз се зарадвах. В курса ART Excel когато медитирахме, много ми хареса. Много е тъжно, че дните в курса свършват.

Сонер, 9 год.


ART Excel е най-великият курс, на който съм ходила. От както започнах курса, съм по-спокойна, не се ядосвам, не се карам с приятелите си, сякаш съм по-спокойна. Според мен много добре ми се отрази, не знам за родителите ми, защото трябваше да ме водят и да ме връщат. Сприятелих се с много добри приятели, научих нови игри, научих петте златни ключа, с които по-добре ще се справяме в живота, научих и за йогата, чрез нея ние можем да станем по-разумни, по-успяващи и по-добри във всичко.

Мелиса, 11 год.


Аз преживях 5 дни изпълнени с много забавления и хубави моменти. Преживях толкова много емоции и чувства. Това е най-хубавият курс, на който съм бил. Този курс ART Excel ни научи на толкова много неща, като например, как да се държим с другите деца, с наши гости, с нови деца и много други неща. Беше страхотно преживяване, което никога няма да забравя. Курсът ART Excel ни научи и на много йога упражнения, които можем да си ги правим и сами вкъщи. За жалост курсът скоро ще свърши. Беше едно прекрасно изживяване, което никога няма да забравя. Беше прекрасно.



Георги, 13 год.

Курса ART Excel беше  един незабравим за мен спомен. Толкова много се забавлязахме. Сана ни учеше на много различни и важни неща. Научи ни как да сполучим в живота с помощта на петте златни ключа. Научихме песни. Играхме различни интересни игри. Научихме толкова много медитации и различни упражнения. Ковашки мях и радостното дишане и учехме как да стоим с хубав изправен гръб и как да дишаме. Благодарение на тези упражнения ние сме по-здрави от всякога. Игрите ни учеха как да не се сърдим, да сме винаги в екип и да не се отказваме от трудните неща. Медитациите ни помагаха да си отпуснем ума, да си починем от игрите. Научихме за „сева“, как да помагаме на хора в нужда и да бъдем винаги от полза за някой. Златните ключове учеха за приятели и на други неща, които ще ни трябват в живота. Благодарна съм на Шри Шри Рави Шанкар, че е създал най-хубавото нещо ART Excel. Също така на Сана, Меги, Жули, че ни помагаха, когато се нуждаем от тяхната помощ! Благодарна съм ви. Винаги ще следвам вашите важни съвети, благодаря ви от сърце.


Сиби, 10 год.

Да отида на курса ART Excel беше една от най-хубавите ми мечти, за да се видя на живо със Сана - това беше още по-голяма. За огромна радост и двете се сбъднаха. Мислех си, че ако изобщо някога видя Сана, то ще е за малко и ще е защото е дошла да види нашата йога зала. Курсът ART Excel беше толкова забавен! Мина по-добре, отколкото очаквах! Научих толкова много неща. Курсът ART Excel ми помогна да разбера как да се справям с обичайните проблеми в ежедневието си. Целият курс беше едно огромно забавно и неочаквано приключение, което ни донесе и много съкровища - знанията. Нямаше как забавленията и смехът да не са част от изживяванията на курса ART Excel при положение, че го води един толкова усмихнат, добър, мил и HAPPY йогин. Радвам се, че станах част от безценния курс ART Excel. Надявам се фондация „Изкуството да живееш“ (The Art of Living) да продължи да бъде част от моя живот и в бъдеще. Тя дарява толкова много щастие на толкова много хора всеки ден.

Деница, 13 год.

Няма коментари:

Публикуване на коментар