петък, 9 май 2014 г.

"Изкуството да живееш - Програма за щастие" - защо мнението на участниците вдъхновява?

"Страхотно! Чувствам се зареден и омиротворен! Щастие! Енергия! Любов!" (Борислав)

Питаш се защо и как е постигнал това? Изумяваш се как е възможно в днешната сивота? Спри!!!

Майкъл Фишман
Това са само малка част от позитивните лъчи, които може да ти предостави едно вълнуващо пътуване в света на Майкъл Фишман, един от първите инструктури на „Изкуството да живееш“.

Това не е просто някаква фантазия или илюзия! Всичко се крие в теб. Само трябва да го поискаш истински и да предприемеш една малка крачка.

"Направих още една стъпка в своето израстване. Доволна съм, че си отделих това време. Срещнах страхотни хора с опит, любов, разбиране. Бих повторила курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“. Не очаквах  подобни физически усещания. Благодаря Ви!" (Ивелина Филипова, 34 год.)

Курс? Нима има курсове за щастие?

Да, разбира се. Курсът се казва „Изкуството да живееш – Програма за щастие“. Той е изключително ефективна програма за справяне с ежедневния стрес, която дава възможността да разгърнеш целия си личностен потенциал. Тук не се учиш, а се развиваш. Можеш да бъдеш това, за което винаги си мечтал. Програмата за щастие към „Изкуството да живееш“ се провежда в над 150 страни, като над 30 милиона души са преживели ползите от нея. 

Но какво? Нещо те притеснява? Казваш си: „В България? Абсурд!“

Майкъл Фишман провежда курса
"Изкуството да живееш  - Програма за щастие"
                                                                        (София)
Повярвай. Майкъл Фишман беше в България, а впечатленията по-горе са именно от хора, участвали в този курс. Майкъл Фишман е американски инструктор на международната фондация „Изкуството живееш“, който помага за освобождаването от стреса, себеосъзнаването и достигането към едно ново светоусещане. Ето няколко мнения на участници от последния му курс  „Изкуството да живееш – Програма за щастие“, който се проведе в София, в хотел „Родина“ , от 4-ти до 7-ми април:


"Много вдъхновяващо. Осъзнах, че веднъж излезем ли от зоната си на комфорт и отворим себе си за другите хора, навлизаме в един свят изпълнен с любов и мир." (Анелия Велкова, 31 год.)

"Усмихваш се. Споделяш се. Поглеждаш в очите на човека пред теб, усещаш го, осъзнаваш го, приемаш го. Държиш вниманието си тук и сега. Вчера не можеш да го върнеш. Утре е само илюзия. И си задаваш въпроси... кое те прави щастлив... кога ще бъдеш щастлив... И от стъпка на стъпка, през страха и отричането до пълното приемане вече си малко по – различен." (Боряна, 43 год.)

"Доволен съм много от пътешествието към връзката между душа и физическо тяло. Почувствах се пречистен и съм много радостен, че открих инструмент, с който да достигам до по – фини енергии и нива в мен. С удоволствие ще препоръчам курса за щастие към фондацията „Изкуството да живееш“ на близки хора. Ще гледам на дишането по различен начин от тук нататък. :) Беше разтърсващо! Благодаря Ви!" (Александър Савов, 36 год.)

"За трети път посещавам курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“. Мисля че успях да пречупя и преодолея още свои задръжки и бариери. Чувствам се освежен и подновен. Обогатих се с нови знания и преживявания. Запознах се с много интересни и приятни хора, с които предполагам че ме очакват нови срещи и общи изживявания по пътя към духовното израстване."                           (Мартин Бекчиев, 35 год.)

"За мен курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ се явява повторение, но в същото време ме обогати с нови знания, опит и усещания. Зареди ме с енергия и желание да продължа и с други курсове. Ще  се старая в домашни условия и с други курсове да поддържам здравето и духа си." (Йосиф Иванов, 55 год.)

"За втори път съм на курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“. Истината е, че винаги се научава нещо ново. Много съм доволна! Майкъл Фишман е много добър учител, но в интерес на истината и българските учители от международната фондация „Изкуството да живееш“ не му отстъпват!" (Марина Василева, 57 год.)

Ако не ти е станало ясно какво точно се прави в „Изкуството да живееш – Програма за щастие“, сега ще разясним!

Програмата за щастие съдържа уникален комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционалния и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта. Също така, ако искаш да подсилиш имунната си система – това е твоето място!

Курсът „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ също така включва основни принципи за пълноценен живот, както и индивидуални и групови процеси, които те предизвикват да погледнеш на живота от нова, по-светла и по-широка перспектива.

"Започвам да приемам хората такива каквито са без да се стремя да ги променям. Това ми осигурява спокойствие на ума и по-малко стрес." (Цветанка Пенчева, 60 год.)

"Повече от 5 години правя дишанията. Чувствам се прекрасно с тях.  Промени се вътрешният ми мир и познанието за себе си. Помага ми в тежки ситуации. Благодарна съм! А Майкъл Фишман е фантастичен. :)" (Марине Сеубва, 54 год.)

"По време на курса „Изкуството да живееш – Прогама за щастие“ научих някои много ценни дихателни упражнения, от които веднага усетих положителен ефект в начина ми на мислене и върху емоциите ми. Нямам търпение да разбера какво още мога да преживея с практиката. Чувствам се по-спокойна и по-щастлива. :)" (Адриана, 26 год.)

Чудесно е да приемаш в чиста форма себе си и света около себе си, нали? Повечето от нас правим тази грешка... Стараем се да променяме всичко и всички около нас, което води до стрес, безпокойство, раздразнителност и гняв. Всъщност промяната започва на много по-високо ниво. Старанието да променим душевния си комфорт и да освободим негативизма, това е същностната промяна и на външната среда. По този начин на енергийно ниво  привличаме усещания и вибрации като: любов, щастие, радост, спокойствие.

„Преживяването от курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ беше 
много вълнуващо. Научи ме на неща, които вече знаех, но не осъзнавах. Също така ме научи да сваля бариерите между мен и другите хора. Като цяло наистина ми хареса! И ще практикувам дишането вкъщи.“ (Боряна Бонева, 15 год.)

"В края на курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ почувствах, че съм се завърнал в ложето на йога, начинът на живот, с който се запознах като юноша, но не можах да практикувам в продължение на повече от 30 години. БЛАГОДАРЯ!" (Ангел Григоров, 63 год.)

Друго предимство, което ти дава програмата за щастие към международната фондация „Изкуството да живееш“ е, че усвоените техники може да практикуваш и у дома. Продължавайки процеса и след курса, ти си гарантираш спокойствие и удовлетвореност в по-дългосрочен план. Това пък гарантира достигането до формулата за успех! Бъди успешен! Изкачвай стълбицата на своя живот!

"Много съм доволна от курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“. За мен имаше голяма полза да се запозная с тристепенното дишане, бастрика и Сударшан крия, както и да мога да ги упражнявам у дома. Чувствам се заредена с нова енергия. Работата в групи по 5 или 10 души ме обогати с нови приятни преживявания." (Климентина Демиревска, 67 год.)

"Курсът „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е прекрасен. Дихателните техники са много въздействащи. Благодаря!"                                   (Кристина Павлова, 26 год.)

Можеш да бъдеш част от всичко това! Курсът „Изкуството да живееш - Програма за щастие“ предстои да започне от средата на май 2014 год. Като програмата ще включи: йога позиции за цялото тяло; зареждащи с енергия дихателни техники; практическа мъдрост за пълноценен живот и Сударшан крия - пречистващ и възстановяващ дихателен процес, който хармонизира тялото и ума, премахвайки стреса на клетъчно ниво. Курсът „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ предвижда и доста забавни интерактивни процеси. 

"Беше прекрасно! Имаше много тежки моменти, но и много силни – хармонични, чувствени. Беше прекрасно! Благодаря Ви! Обичам Ви!" (Калина Костова, 19 год.)

"Изключително полезен курс. С удоволствие ще посетя и второ ниво." (Виолета Димитрова, 68 год.)

"Прекрасно усещане за съществуването ми, радост, познанство с нови позитивни хора, удоволствие от живота." (Диана Павлова, 52 год.)



Няма коментари:

Публикуване на коментар