петък, 25 април 2014 г.

Изкуството на дишането - Програма за Здраве и щастие на фондация Изкуството да живееш с гост учител от САЩ се проведе началото на април в град София

Международната фондация Изкуството да живееш проведе мега курс Изкуството на дишането - програма за Здраве и щастие от 4-ти до 7-ми април в хотел Родина, град София. Водещ преподавател бе един от старшите и първи учители на фондацията - Майкъл Фишман.



Фондация Изкуството да живееш провежда образователни програми за самоусъвършенстване, които предлагат техники за освобождаване от стрес, подобряване на здравето, концентрацията и паметта, повишаване на съзнанието и постигане на хармонични отношения между хората. Образователните програми на фондация Изкуството да живееш обхващат всички възрасти и сектори в обществото, включително деца, студенти, служители във фирми и институции и други.

Основната техника заложена в курсовете на фондацията е Сударшан крия - много мощна техника, която действа на клетъчно ниво. Освен нея в курсовете на фондацията Изкуството да живееш са заложени и други дихателни техники, йога упражнения (асани) и групови процеси и игри.


Предоставяме на вашето внимание споделените впечатления на участниците във великолепния курс воден от Майкъл Фишман:




Курса Изкуството да живееш Програма за здраве и щастие ме обогати изключително много. Чувствам се потопена по дълбоко в знанието и практиките. Въпреки че съм го карала няколко пъти за пореден път разбрах колко ценно и полезно е това преживяване. Препоръчвам го на всеки!
Милена, 35 год.

Курсът на фондация Изкуството да живееш ми даде търсенето душевно спокойствие и отвори моят духовен път – път, към една по – висока осъзнатост, доброта, любов.
Срещнах невероятни хора с различни професии и съдби, но с една цел: да обичат, да даряват, да помагат – на себе си и на околните. Голямо Благодаря!
Даниела, 32 год.

Много балансиращо и разширяващо преживяване! Открих части от себе си, с които работих и курса ми помогна да ги осъзная. Доволна съм от работата в група.
Благодаря на водещия Майкъл Фишман и на цялата организация на Шри Шри Рави Шанкар за цялата любов, състрадание и служене!
Йорданка, 38 год.

Курсът Изкуството на дишането Програма за Здраве и щастие успя да ми върне равновесието в себе си, да увладявам емоциите си, да се върна на пътеката.
Рени, 56 год.

Прекрасна енергия, страхотни хора, невероятен учител и предаване на знанието. Благодаря!
Румен, 38 год.

Всякаш бях докосната. Сега виждам нов смисъл в живота си и съм твърдо решена да приложа наученото от курса на фондация Изкуството да живееш като част от живота ми, за да вдъхновявам всички около мен и да бъда здрава и щастлива със всеки дъх, който поемам. Защото той е достатъчен, за да бъда щастлива и да правя другите щастливи. Най – важното? – Моята Усмивка :)
Бояна, 21 год.

Разбрах как една практика и Сударшан крия може да предизвикат едно отпуснато състояние на ума на всеки, който я практикува и това да доведе човек до веселото му настроение, радост когато общува с другите и съпричастност.
Краснодар, 48 год.

Магия, отпускащо и приятно изживяване споделено с много хора. Създава усещане за общност. Отпуска аз – ът и начина на общуване между хората.
Георги, 24 год.

Няма коментари:

Публикуване на коментар