четвъртък, 29 януари 2015 г.

Програма за щастие - Изкуството да живееш: едни незабравими изживявания



Началото на годината се проведе в Свиленград между 29.01 - 02.02 курсът "Програма за щастие -Изкуството да живееш". Участниците усвоиха опит и познания, които споделят с теб тук. Можеш да разбереш затова в какво се състои курса, като прочетеш техните отзиви и откровения. Ако може да се каже все пак с две думи какво е "Програма за щастие"  - незабравими преживявания!

5 дни, изпълнени със спокойствие и наслада на настоящия момент. Чувствам се щастлива, невероятно изживяване, страхотни хора срещнах на курса „Програма за щастие – Изкуството да живееш“. Намерих това, което търсих. Намерих хармония на тялото с ума и духа. Страхотен курс! Бих го посетила отново с удоволствие! Благодаря ти, Иве! 

        Диана – 31г.

„Програма за щастие – Изкуството да живееш“ е полезен, приятен курс с хубави хора. Добре организиран. Нещо съвсем ново като форма за мен. За първи път се докосвам до йогата. Интересно.

Величка – 45г.

Благодаря, благодаря, благодаря за щастието да съм в курса „Програма за щастие – Изкуството да живееш“. Възхитена съм от всичко, видяно тук.

анонимен


Курсът „Програма за щастие – Изкуството да живееш“ беше много приятен, изпълнен с много хубави емоции и богат на нови знания. Благодаря ти, Иве, бъди все така ведра и усмихната и бъди щастлива!

Соня – 45г.

Много съм благодарна, че изкарах курса „Програма за щастие – Изкуството да живееш“! По-щастлива съм и спокойна. Ще присъствам винаги, когато има и имам желание да изкарам и друг курс на тази фондация. По-добра учителка от Ива няма!!! Курсът „Програма за щастие – Изкуството да живееш“ беше едно уникално преживяване в моя живот и сигурно не е бил случаен!

Стелияна – 23г.
Доволна съм, че присъствах на курса „Програма за щастие – Изкуството да живееш“. Съпреживях радост, забавление, раздвижване, пречистване и постигнах спокойствието, което винаги желая. С благодарност на нашия гуру!

Янка – 55г.

Чудесен курс по йога е „Програма за щастие – Изкуството да живееш“! С много любов, всеотдайност и отлично познание на различните техники. Браво на теб, Иве! Бъди винаги себе си! Продължавай със същото себераздаване да помагаш на хората! С много уважение:
 
Атанас – 65г.


Ето и още позитивни мисли и "храна за душата" от споделените участници от курса "Програма за щастие - Изкуството да живееш": 

Радвам  се ,че бях част от групата на курса „Програма за щастие – Изкуството да живееш“. Харесами, че курсът е полезен, но кратък – даже и да има нещо трудно, то е само за 5 дни, което разрешава да дадеш 100%. Обясненията, разговорите, въпросите и упражненията бяха интересни и предизвикателни. Струва ми се ,че хора, които трудно биха отделили 50лв за курса „Програма за щастие – Изкуството да живееш“, всъщност биха имали голяма полза от него...но това са...не е моя работа!  Хаха. Почувствах готина връзка с останалите и курсът „Програма за щастие – Изкуството да живееш“ за мен е една малка стъпка напред. J Благодаря! 

Георги – 21г.

Едно ново изживяване е курсът „Програма за щастие – Изкуството да живееш“. Запознах се с много и макар и различни хора по възраст, характер и интереси, на това място  всички се чувствахме еднакви и щастливи. Беше ми много приятно и получих нови знания, получих вътрешен мир и хармония със себе си. Интересна ми беше техниката на дишане и най-вече интереса ми към това ме доведе на това място.

анонимен

Едно необикновено, преживяване, в което се преоткрих за сетен път в различна светлина. Затвърдих теорията си, че животът на всеки човек е една голяма отговорност.  Приех всички такива, каквито са , уважих личната позиция на всеки.  Беше спокойно, интересно, вълнуващо.  Намерих удовлетворение и радост.  Благодаря ти, Ива! 

Маргарита – 50г.

Научих се да бъда винаги усмихнат, позитивен и греещ към всички мои мечти! Да следвам всяка една цел в живота ми! Невероятно изживяване беше курсът „Програма за щастие – Изкуството да живееш“

Антоан – 19г.



Курсът „Програма за щастие – Изкуството да живееш“ бешеневероятно интересен и поучителен, забавен с игрите, различните дихателни техники, които несъмнено водят до спокойствие и оздравителни процеси. Иве, дерзай и носи на хората увереност и помагай и на здрави и на болни, за да те обичат, защото има и ще има защо.

Виолета 77г.

Браво, Иве, ти си страхотен учител! Може би си родена да предаваш знанието и да раздаваш любов на хората. В началото мислех да дойда само няколко дена, за да подкрепя дъщеря ми Стела в новото начинание и да подкрепя теб като първи самостоятелен курс „Програма за щастие – Изкуството да живееш“. А ти толкова ме омая, че останах до края. Разбрах, че винаги може и още. Енергията, новите емоции, спокойствието, което ми даде ме прави за пореден път щастлива, че те познавам и имам честта да бъда твой приятел! Обичам те!

Соня – 45г.

Курсът „Програма за щастие – Изкуството да живееш“ беше супер! Много добре проведен. Имаше занимателен елемент и лесно се възприемаше. Емоциите бяха много и все положителни. Ще останем с трайни впечатления и полезни знания. От сега нататък ще имате още един последовател и фен.


анонимен

Няма коментари:

Публикуване на коментар