неделя, 20 декември 2015 г.

Споделени преживявания от "Изкуството да живееш"- Програма за щастие, гр.Шумен

Фондация„Изкуството да живееш“  проведе за пореден път своя курс „Програма за щастие“  в град Шумен, от 3 до 7ми декември,  2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха много емоции и научиха много различни неща за себе си и своя живот. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Курсът „Изкуството да живееш”-1 част остави в мен дълбоки следи. Срещнах сродни души. Осъзнах, че трябва да поема отговорност за своето здраве. Узнах как да успокоявам ума си. Чувствам се по-свободна, по-спокойна. Не се страхувам от бъдещето. Знам, че всичко, което ми се случва, е за мое добро, ще помогне за моето духовно развитие
Това беше един от най-важните уроци в живота ми и ще бъде начало на един нов път в моето развитие.
Изпълнена съм с огромна благодарност към хората, които ми показаха това светло знание. Само от мен зависи това малко зрънце да покълне и да сътвори добри дела.
Чувствам се прекрасно. Обнадеждена съм, че животът ми ще придобие нов, по-важен смисъл.",  Светлана Петкова                                   

Беше ми приятно и съм сигурна, че наученото ми е от полза. Курсът балансира дяволчетата в мен.", анонимно 

"Вие ми помогнахте да освободя стреса и напрежението. Научих много нови неща и се запознах с интересни хора. Много ми допадна срещата с йогата и мисля да продължа.
Благодарим за всичко, което правите за нас.", Нели

" Курсът ме зареди положително! Научих много неща и с удоволствие бих присъствала и на друг курс. Всичко беше супер.",  Иванка Иванова

Няма коментари:

Публикуване на коментар