вторник, 19 януари 2016 г.

Впечатления от "Изкуството на медитацията" в Пловдив


Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в Пловдив от 9 до 11ти декември, 2015 година.

Медитацията е дар към човечеството, с който се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Ето какво споделиха нашите участници в края на курса:

 "Курсът "Изкуството на медитацията" беше интересно и приятно преживяване.", Людмила Гозманова
"На курса на "Изкуството да живееш" за медитация получих своята мантра, чрез нея се надявам да започна да медитирам. След време мога да изкажа мнение за ефикасността на курса.", Светлана Белчева

"Курсът "Изкуството на медитацията" много ми хареса. Чувствах се добре и отпочинала след медитацията.", Надежда Банкова

"Личната ми мантра ми донесе тишина и усмивка.", Христо Банков

"Позитивно, ведро, жизнерадостно преживяване. Оставам с надежда за постигане на просветление. Вярвам, че живота ми ще се промени и ще стане още по-интересен.", анонимно

"Страхотен курс. Успях да науча много полезни неща, свързани с медитацията. Успях най-после да се отпусна, да бъда сама със себе си. Благодаря на Константин.", анонимно

"Като цяло ми допада идеята, че парите отиват при нуждаещи се хора или по малко имащи от мен. Не зависимо от умората ми, беше интересно, когато получих мантрата си... БЛАГОДАРЯ ВИ!", Мария Илиева

 "Благодаря за прекрасното преживяване. От три дни се чувствам по-уравновесена, по-спокойна, сутрин се събуждам по-отпочинала. Умът ми е по-концентриран и работи по-добре. Надявам се да задържа това състояние по-дълго.", Здравка Лалева

"Курсът "Изкуството на медитацията" е прекрасно изживяване с релаксиращи, успокояващи и тонизиращи усещания. Много полезни съвети.", Васил Ангелов

"Много исках да изкарам този курс. Той е едва петия и се надявам на още много преживявания. Докоснах се до страховете си и осъзнах, осъзнах не са са страшни.
Научих повече за медитацията като процес, който е естествен и последователен. Видях колко различни са хората като усещане за медитация. Благодаря на учителя за знанието.", Ивелина Димитрова

"Преживяванията ми по време на курса на Изкуството да живееш в началото бяха противоречиви. Важен е крайният резултат, а той е: Въодушевена съм от лекотата на техниката за медитация, от възможността да дам и да приема. Хареса ми!", анонимно

"Уникално преживяване, което в голяма степен доведе до по-пълно осъзнаване на важността да се живее в настоящето.", анонимно

"Смятам, че курсът на Изкуството да живееш ми е много полезен. Изпитвам радост, въодушевление и удоволствие от това, че съм тук и сега с тези хора. Благодаря!", анонимно

Няма коментари:

Публикуване на коментар