сряда, 5 юни 2013 г.

Курс Изкуството да живееш - част 1: Открих свят, който преди това беше непознат за мен - Фондация Изкуството да живееш

Споделени изживявания с Лора Димитрова, на 22 години от София, участник в курса на Фондация Изкуството да живееш - Изкуството да живееш - част 1 (Изкуството на дишането), с учител Димпъл Гаджвани, от Индия.

 С какво се занимаваш?
 Студентка съм. Уча Масови комуникации в НБУ.

Как реши да посетиш курс Изкуството да живееш – част 1?
 Получих покана във Фейсбук и по-специално - възможността да започна да се занимавам с йога.

От кого разбра за курса?
 Разбрах от състудентка. Тя ме покани да се присъединя към събитието във Фейсбук и аз приех.

Какво ново научи в центъра на фондация Изкуството да живееш?
 Досега не бях ходила на никакви куросве по йога, така че всичко беше ново за мен.

С какво ти помогна курс Изкуството да живееш – част 1?
  Открих свят, който преди това беше непознат за мен.

Какво най-много те впечатли?
 Впечатли ме приятелската атмосфера най-вече, както и силното увлечение на хората към източните изкуства. Много от тях отдавна се занимават с йога и използаха почивките, за да обменят опит. Беше ми интересно да ги слушам. Впечатлих се от индийската култура, до която се докоснах, чрез инструкторката Димпъл Гаджвани.

Забелязваш ли някаква промяна в себе си след курса Изкуството да живееш – част 1? Каква е тя?
 Първите дни след курса усещах някакво особено душевно спокойствие - ако това е някакъв вид промяна, значи да.

Би ли препоръчал курсовете на фондация Изкуството да живееш на твоите близки и приятели ?
 Да, още на втория ден предадох щафетата на около 50 мои Фейсбук приятели. Надявам се, някои от тях да се заинтригуват и да посетят някой от курсовете на фондация Изкуството да живееш.

Фондация Изкуството да живееш

Няма коментари:

Публикуване на коментар