петък, 14 юни 2013 г.

Започнаха летните лагери за деца и тийнейджъри на Фондация Изкуството да живееш

Ето ги и преживяванията от нашите най-малки участници в курсовете на Фондация Изкуството да живееш!!
Децата преминаха първия за тази година ART Excel летен лагер в почивна база Атия, парк Росенец, на 17 км от Бургас. Споделяме с Вас емоциите в снимки и думи!


8.Влади 8г.
Научено
Хареса ми
Йога
Игрите
Щастливо дишане
Йогата
Когато търсихме
Ковашки мех


9.Атанас 8 г.
Харесаха ми йогата
Харесаха ми плажа
Харесаха ми яденето
Харесаха ми стаята
Научих петте златни ключа,
хареса ми Ковашкия мех,
хареса ми дискотеката.

10.Йоанна 8г.
Научено
Хареса ми
Щастливо дишане и Ом.
Игрите, дискотеката и плажа.

11.Боби 10г.

Йога
Игри
Съкровище
Лагера
Приказка


12.Иван 7г.

Игри
Щастливо дишане
Когато търсихме съкровище
Закуска

13.Рали 8 ½ г,

Научих много хубави и полезни неща. Харесва ми, защото са много добри децата и учителите. Хубава е храната и ни учат на хубави неща. Всеки ден правим различни неща  и събираме боклуци.


14.Ники 9 г.

На мен ми харесаха децата. Те са много добри. Научихме да медитираме и щастлив смях. Вечер си миех зъбите и очите и си обличах пижамата.Станах приятел с много други. Научих петте златни ключа.

15.Кристиян 7 г.

Ковашки мех. Стаята. Приятелите. Игрите. Лагера. Щастливо дишане.   Игрите с децата.

16. Лия 10 год.
Научих:
Хареса ми:
Щастливото дишане
ВСИЧКО!
3 пъти ом

Много игри

Песните

Да се смея повече

Ковашки мях

Да медитирам

Да релаксирам



Фондация Изкуството да живееш

Няма коментари:

Публикуване на коментар