понеделник, 25 ноември 2013 г.

Камлеш Барвал: Правилното дишане лекува


4064

Здравето не означава просто здраво тяло, а да имаш и щастлива душа, а йогата дава точно това - радостен дух в здраво тяло, каза пред БГНЕС йога инструктурката Камлеш Барвал.
Тя е координатор на програмата Шри Шри йога, която в момента се радва на изключителна популярност в цял свят. Камлеш Барвал посети България за трети път и сподели, че страната ни е отворена към йогата.

Барвал обяснява, че има много дълбока връзка между тялото, ума и дишането.

"Забелязали ли сте, че когато човек е тъжен, диша по друг начин, когато е щастлив, вдишването става по-дълго от издишването. Всяка емоция и умствено състояние има кореспондиращ ритъм на дишане. По същия начин това влияе на тялото. Тези неща са много тясно свързани, а йогата е науката да използваш дишането, за да излекуваш тялото и ума. Ако си ядосан, дишането се променя и след известно време получаваш главоболие. Йогата учи как да промениш дишането си, така че да не се ядосаш и тялото ти да не се разболява. Тази наука на холистично здраве е йога", казва инструкторката.

"Практикувам йога от 16 години, споделя чаровната индийка - "Йогата за мен е да имам възможност да оценявам това, което животът ми дава и в същото време да бъда щастлива без никакви външни стимуланти, да имам възможност да съм щастлива, без да има нужда хората да идват и да ми казват колко съм добра или каква съм, да съм щастлива такава, каквато съм, да съм в това състояние на смайване от всичко – какъв е човекът срещу мен, каква съм аз, какво е всичко около нас, дори да се изумявам от това как хората могат да бъдат толкова лоши понякога и в същото време как могат да бъдат толкова добри. Всичко това за мен е йога"
"Шри Шри йогата идва от моя учител Шри Шри Рави Шанкар, който е много мъдър и същевременно много невинен, като дете. Той достига до всеки човек по много личен начин, хора от всички култури и етноси могат да се свържат с това знание по лесен начин и това знание се отразява в курса Шри Шри йога...", допълва Барвал.

Източник Дir.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар