четвъртък, 13 февруари 2014 г.

Впечатления от курса Изкуството на медитацията към фондация Изкуството да живееш в Силистра

В началото на февруари се проведе курса Изкуството на медитацията в Силистра с водещ инструктор Константин Драгов, координатор на фондация Изкуството да живееш в България.

Ползи от медитацията:
повече енергия и креативност
вътрешен мир и хармония
по-добро взаимоотношения с ближните
освобождаване на дълбоки стресове
подобрено здравословно и емоционално състояние

Ето какво ни споделиха участниците в курса Изкуството на медитацията в Силистра:

Приятно ми е да медитирам с Вас и цялата група. Пожелавам си да се случва по-често.
Дори Иванова
 
Радвам се, че участвах в курса Изкуството на медитацията и се надявам това, което научих да ми помогне да се справя със страховете си. Преживяванията ми от курса бяха страхотни и успях да се отпусна, макар и не толкова задълбочено. Ще се радвам да посетя и другите курсове на Изкуството да живееш и да излекувам живота си. Благодаря за всичко.
Свилена

В курса Изкуството на медитацията се учих да медитирам. Беше ми много приятно. Учителят много хубаво обясняваше с усмивка на лице и излъчващ и същевременно зареждащ с позитивизъм. Благодаря за чудесните преживявания.
Славянка Тодорова

Аз нямах ни най-малко намерение да посетя курса. При всяко тръгване аз се дърпах и инатих, но стартирайки медитацията започнах да усещам спокойствие, приятно и топло чувство, благодат и е възможно да практикувам и самостоятелно. 
Теодора

Курсът Изкуството на медитацията ми предостави възможност да погледна по друг начин на нещата. Да осъзная, че има и друга гледна точка.
Гергана

Наистина невероятно преживяване !!? Сякаш намерих своето място и осъзнах че не съм сама! Открих много искрени хора, радвам се че го преживяхме заедно!!!
Магдалена Гетова

Добре се чувствам, но има много напрежение и болежки, които не ми разрешават да се отпусна напълно все още. Ще опитвам винаги когато мога и ще успея. Желая много щастие и много успех на всички!
Даринка

 Курсът Изкуството на медитацията бешe полезен и невероятен. Почувствах духовен мир със самата себе си и с околността. Едно стъпало на горе към духовното си развитие. Благодаря ви! Бъдете свръх благословени в това, в което сте призвани. Мнозина са избрани малцина са призвани. Бъдете все така всеотдайни. Успех!
Ивелина Димитрова Петрова

По време на този курс успях да преодолея до известна степен страховете си. Успях да върна себе си. Да бъда по-спокойна и уравновесена. Получих повече увереност и ентусиазъм в ежедневието си. Сърдечни благодарности на Константин Драгов и Геомил Георгиев.
Аси

За мен медитацията е освобождаване на съзнанието. Преживяването е много приятно, чувствам се леко, изключена от действителността.
Лилия

Този курс Изкуството на медитацията, ми помогна да осъзная истинската същност на медитацията. Заради многобройните ми неуспешни опити да медитирам до сега не съм очаквала, че може да се получи, но се получи. Въпреки, че в самото начало бях скептично настроена, че пак няма да успея, но мога в края на курса най-откровено да заявя, че съм очарована от проведената програма. ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ!!!
Бирсен Сабит

Интересно, полезно, различно. С по-големи очаквания от себе си. Страхотни нови запознанства.
Ивелина

Преживяването от медитацията беше близко до това, което съм преживявала многократно, но несъзнателно. Още от малка аз на моменти успявам да се абстрахирам от всичко около мен. Спирам да мисля за определен период от време. Може би несъзнателно съм медитирала. Сега след курса Изкуството на медитацията вече всичко е осъзнато, по-пълно, успявам да виждам картини. След медитацията успявам да бъда по-спокойна. Благодаря много за знанията и уменията, които ми предадохте. Благодаря за красивият и стабилен мост, който ми помогна да стигна до себе си по-бързо, от колкото съм очаквала. Жив и здрав, светлина по пътя ти.
Недялка

След като преживях Сударшан Крия, съвсем естествено ми дойде медитацията, като продължение на крията. Много ми хареса мантрата. Още като я получих и неволно се усмихнах. При всяко вземане на мантрата по време на медитацията се усмихвам. Изключително много съм благодарна на хората, които ме водят по тази пътека.

Други преживявания от курса Изкуството на медитацията в Стара Загора.

Можеш да се регистрираш за следващ курс Изкуството на медитацията онлайн.

Няма коментари:

Публикуване на коментар