вторник, 11 март 2014 г.

И Бургас показа че може да се научи да медитира с курса по медитация към фондация Изкуството да Живееш


От 10-ти до 12-ти февруари в град Бургас се проведе курс Изкуството на медитацията. Харизматичният старши учител за България на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов предаде своите знания на участниците, които останаха развълнувани и доста приятно изненадани. Участниците не само заявиха своето желание да се научат да медитират, но и показаха че когато желаеш нещо достатъчно силно, то се осъществява.

Желание просто означава, че настоящият момент не е наред. Това създава напрежение в ума. Всяко желание причинява трескавост. В това състояние, медитацията е далеч от това да се случи. Можеш да седиш със затворени очи, но желанията продължават да се появяват, мисли продължават да се появяват; ти заблуждаваш себе си, че медитираш, но всъщност си мечтаеш!

Докато има желания, блуждаещи в ума ти, не можеш да изпиташ пълна почивка.

Всяко желание или амбиция е като песъчинка в очите. Ти не можеш нито да затвориш очи, нито да ги отвориш с песъчинката вътре - това е неприятно и в двата случая.

Безпристрастност е премахването на тази частица прах или пясък от окото, така че да можеш свободно да отваряш и затваряш очите си! Друг начин е да разшириш желанието си или да го направиш толкова голямо и тогава също няма да те притеснява. Само една малка песъчинка дразни очите, голям камък или скала, никога не може да влезе в очите ти!

Ето и какво споделиха някои от участниците в курса:

Аз много отдавна исках да бъда на този курс по медитация, още когато разбрах за медитацията и личната мантра. Този курс на фондация Изкуството да живееш, винаги се провежда през февруари, когато е студено. Този път си казах, може би сега съм готова за това знание. Учителят идва, когато ученикът е готов. В дома много пъти съм опитвала сама, но преживяванията, които изпитах в групата, бяха много вълнуващи за мен. Благодаря на учителя!

С най-добри чувства: Светла

Курсът по медитация на фондация Изкуството да живееш ми помогна да стана по-силна, да се опусна и в същото време да се доверя на себе си и на Вселената, която си мисля, че се грижи за мен. Вдъхна ми надежда в собствените ми сили. Успокои ме. Вдъхнови ме. Даде ми сила и енергия и вяра. Даде ми любов към себе си и хората. Даде ми хармония.
Румяна

Прекрасно, вдъхновяващо като аромат на пролет. Изпълни ме с енергия и спокойствие. Мисля, че точно сега започвам да намирам себе си. Беше много по-лесно от колкото си представях.
Стела Чернец

Най-полезно за мен беше това,че разбрах принципа на медитиране и се убедих в абсолютната му полезност. Прекарах изключително приятни и релаксиращи часове с Константин Драгов и вашият курс на фондацията Изкуството да живееш. Благодаря от сърце! Мисля, че ще продължа.

Евелина Савова

Прочети повече за преживяванията на участните от курса по медитация във Варна


Няма коментари:

Публикуване на коментар