четвъртък, 3 септември 2015 г.

Курс "Програма за щастие" - споделени впечатления на участници


За пореден път фондация "Изкуството да живееш" проведе своя курс "Програма за щастие" в център за щастие Бул.България, между 20 и 24 август 2015 година.

Участниците в курса споделиха своите емоции и преживявания, които е породил у тях курсът  "Изкуството да живееш - Програма за щастие":

"Всичко, което прилагам сутрин от времето на започваме на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие",  стабилизира ума ми и ме върна така, както бях като малък – без притеснения и задръжки.", Димо Памуков, 34г.

"Записах се на курса на фондация "Изкуството да живееш" с цел да науча как да увелича усещането за радост в живота си. Курсът многократно надхвърли очакванията ми. Сякаш беше създаден точно за мен: отвори дума за най–важните аспекти и даде практически приложими съвети. На моменти всичко беше толкова лично и дълбоко, че се стараех да не се разплача (много). Благодаря за това, че ми помогнахте да отворя сърцето си за любовта и щастието! Освен това се усетих част от общност –това чувство на принадлежност беше неочаквано, но много ценно, то дава сила и стопля сърцето. Благодаря!"Диана Димитрова, лекар

"Най–много ми харесва Крията и ефектът от нея. Процесът, при който се гледахме в очите, ми помогна да приемам хората такива, каквито са. Хареса ми това да бъда част от нещо толкова красиво и изпълнено с позитивни емоции.  Курсът "Изкуството да живееш -Програма за щастие" ми помогна да  взема решения, за които съм се колебал, накара ме да дишам с пълни дробове и да обичам с цялото си сърце. Научи ме да приемам негативното по–лесно и да се радвам на позитивното още повече.", Николай, 25г.


"За първи път се занимавам с йога и медитация. За мен беше изключително вълнуващо преживяване, което ми помогна да разбера и опозная себе си.Силно вярвам, че с продължаването на домашните практики ще се задълбочат положителните влияния и ще усетя реална промяна в качеството си на живот и взаимоотношенията с хората. Курсът "Програма за щастие"  на фондация "Изкуството да живееш" е подходящ за хора от различни възрасти, напреднали и начинаещи като мен. Само в рамките на тези 5 дни успях да получа щастие, но също така и любов, разбиране, подкрепа, приятелство и много приятни емоции."
Десислава, 23г.

"Въпреки че доста съм посещавала курсове за духовно израстване, курсът „Изкуството да живееш“ Част I силно ме впечатли и не ми наподобяваше на предишните. Първо – във фондацията има система за преподаване, която обединява многостранни знания, техники и интерактивни игри. Второ, организацията е много добра. Трето, придобитите знания, дихателни техники и житейски мъдрости са безценни. Четвърто, впечатлена съм от непринудеността и всеотдайността на Петя и Боян – нашите преподаватели. Пето, запознах се с много интересни и приятни хора, за което им благодаря. Наистина усещам едно нова начало."
Даниела Стоянова , 54г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар