сряда, 11 ноември 2015 г.

Нови преживявания от курса "Свобода зад решетките" в затвора в Стара Загора

Споделени преживявания на лишени от свобода, участвали в проведения курс "Свобода зад решетките" на фондация "Изкуството да живееш" в затвора в Стара Загора от 05.10 до 08.10 2015г.
Фондация "Изкуството да живееш" проведе за пореден път един изключителен курс като силен обществен ангажимент - а именно курсът "Свобода зад решетките" в затвора в Стара Загора, от 5 до 8 октомври, 2015г.

"Свобода зад решетките" е програма, която променила живота на повече от 350 000 лишени от свобода по света, като им е позволила да вземат съдбата си в свои ръце и да възвърнат увереността си. 

Участниците от курса "Свобода зад решетките" имаха възможността да погледнат на себе си и на света по начин, който ги адаптира и социализира, независимо от сектора, в който те се намират в обществото. Виж какво споделиха участниците, които преживяха на курса "Свобода зад решетките" .


"Курсът по йога на курса фондация "Изкуството да живееш" ми хареса много. Упражненията ми помогнаха да се почувствам много по-комфортно."

Красимир Йорданов


"Почувствах се много спокоен и добре. Не мислих за затвора, чувствах се щастлив след курса "Свобода зад решетките"." , Георги Филипов

"Идвам за шести път на курса на фондация "Изкуството да живееш". След курса "Свобода зад решетките" се чувствам по-добре. Курсът по йога ми помага много.

Тези 4-ри дни като бях на йога се почувствах освободен от напрежение и лоши мисли за навън.", Бойко Митков

"Йогата ми хареса много. С упражненията,които правихме по време на курса на фондация "Изкуството да живееш" се почувствах много по-добре.", Славян Стоянов

"Моите впечатления от курса "Свобода зад решетките":

Изненада – неочаквана, че в затвора идват хора на доброволни начала на фона на всичко останало, това е едно невероятно преживяване в компанията на две добри жени с които искам пак да се упражнявам. Искам отново да опитам. Чувствам се много по-добре и се надявам на още други инициативи от света, които ми липсват.", Стоян Тонев

"Проведеният курс по йога на фондация "Изкуството да живееш" ми помогна много за дишането, чувствам се много по-добре.", Александър Златков

"Записах се за курса на "Изкуството да живееш" на шега, като казвам, че бях отрицателно настроен, но се оказа, че наистина много помага за дишането и като цяло за тонуса. Благодарен съм, че го преминах.", Огнян Петков

"Преживяването ми от курса по йога на "Изкуството да живееш" бе много ползотворно за мен. След този курс се чувствам по-спокоен, по-концентриран и зареден с положителна енергия." , Иван Атанасов

"Чувствам се пълноценен, хубаво преживяване и най-вече – спокойствие от "Изкуството да живееш".", Павел Асенов

"Беше ми много радостно на курса "Свобода зад решетките" и съм щастлив.", Иван Василев

"Изключително съм доволен от проведения курс на фондация "Изкуството да живееш". Надявам се отново да проведете от този цикъл упражнения.

С най-добри пожелания за здраве и все така всеотдайно да помагате на хората да осмислят истинските неща в този живот.", Красимир Колев

"Много съм доволен от курса "Свобода зад решетките". Мисля, че научих някакви нови неща за живота, които ще са ми полезни за напред.", Димитър Костадинов

"Преживяванията ми са добри. След всеки ден се чувствах все по- спокоен.", Валентин Михайлов

"Курсът на фондация "Изкуството да живееш" беше много полезен. Чувствам се тонизиран и по-спокоен след него.", Тодор Минчев





Няма коментари:

Публикуване на коментар