вторник, 17 ноември 2015 г.

Нови емоции от курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие", Стара Загора


Фондация„Изкуството да живееш“  отново проведе своя курс „Програма за щастие“ този път в град Стара Загора между 24 и 28 септември  2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха много емоции и научиха много различни неща за себе си и своя живот. За нас емоциите на участниците са от особено значение, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Курсът "Изкуството да живееш" е страхотно преживяване!!! Най-добрата част – дишането беше страхотно телесно преживяване. Готини хора! Мисля, че създадохме много мощно и положително махало! Направихме света малко по-добър."
                                                                                                                                  Генади

"От курса "Програма за щастие" научих техники , които ще ми бъдат много полезни. Усетих много сърдечност, откровеност и любов. Благодарна съм на инструкторите!
                                                                                                                                     Динка

"Страхотно преживяване , много емоции, нови хора и хубави моменти ми донесе курсът "Изкуството да живееш".Много енергия и сила!
                                                                                                                                     Евгени
"Чувствам се добре. Боля ме главата, което ми е проблем, но след практиките на курса "Изкуството да живееш" съм като нова. Чувствам се изпълнена с енергия. Срещнах интересни хора. Благодаря ви!"
                                                                                                                                    Зорница

"Курсът "Изкуството да живееш" ми донесе самоанализ и отговори за вътрешно равновесие,  извлечена енергийност и духовност, ценни знания също и цели за напред."
                                                                                                                                      Мариян

"Освобождаващо, наелектризиращо, най-невероятното преживяване в живота ми досега! Получих нови знания и затвърдих старите на курса "Програма за щастие"."
                                                                                                                         Йорданка / Деш/

"Курсът "Изкуството да живееш" беше страхотен. Високо мотивиран съм да си правя практиките. Намерих сили да се справя с много труден личен проблем. „Приемай хората и ситуациите, такива каквито са” ми помогна на момента. Курсът беше точно навреме за мен."
                                                                                                                            Иван Диманов

"За мен този курс е едно от най-важните неща , които са се случвали в живота ми. Благодарен съм на моята съпруга, че ми показа пътя да бъда щастлив. Благодаря , че ви има „Изкуството да живееш”
                                                                                                                              Павел Колев 

"Напълно осъзната,доволна от преживяваното, щастлива, че се запознах с нови хора. Спокойна съм, а не съм спала така добре от много време.
                                                                                                                                      Марина

"През тези дни бях освободена, съсредоточена, щастлива и усмихната. Благодаря ви!Желая ви да продължите да разпространявате знанията и практиките! Обичам ви!"
                                                                                                                                            Жана

"Беше ми много полезно да преживея лично това. Точно това ми липсваше! Чувствам се по-спокойна и приемам нещата по-спокойно след курса "Изкуството да живееш". "
                                                                                                                                    Мирослава


"Открих себе си!Вече забелязвам дребните неща. Разбрах, че вътрешното спокойствие е много важно. Научих как да успокоя ума си. Научих се как да дишем и това ме зарежда изключително много с енергия. Благодаря ви за всичко! С нетърпение очаквам част 2!"

                                                                                                                           Анита Кръстева

Няма коментари:

Публикуване на коментар