четвъртък, 11 август 2016 г.

Споделени преживявания от летен лагер ART EXCEL (10-16.07.2016г.) с Изкуството да живееш

Летен лагер ART Excel – всички аспекти на детската личност – физически, умствен, емоционален и духовен – се усъвършенстват!


Програмата ART Excel (All Round Training in Excellence – Цялостно обучение в отличие) е специализирана за деца от 7 до 13 години. Летните лагери помагат на децата да се преборят с комплексите, да преодолеят стреса и да се отпуснат психически и физически чрез комплекс от интересни игри и упражнения, придружени от дихателни техники и отпускащи медитации. Програмата е изцяло насочена към естествените процеси на самоусъвършенстване, без присъствието на съревнование.

Целите на летните лагери са децата да открият нови творчески способности, да подобрят комуникативните си умения, да се научат да работят в екип, да подобрят паметта и концентрацията си.

Поредният летен лагер ART Excel заведе Изкуството да живееш и децата в Павел баня от 10-ти до 16-ти юли, 2016 г., където те се насладиха на едно невероятно лятно приключение! Вижте какво споделиха с нас!


"Аз ще запомня всичко, защото тук бе много забавно. Никога няма да забрая това преживяване. ", Владислав Георгиев, 11г., Пловдив

"Определено ще запомня този лагер. Беше наистина много забавно. Научих много нови неща. Разбрах, че трябва повече да се усмихвам, да се старая в това, което правя и да помагам повече вкъщи. Разбрах, че да ядеш полезно е много по-добре, отколкото да се тъпча с боклуци. Попринцип пия главно сок, а вода почти никога, но вече ще започна да пия само вода. Игрите бяха много интересни. Всички ме накараха много да се зазбавлявам и усмихвам. Басейна, разходките, реката и дискотеката най-много ми харесаха. За пръв път в живота ми пях на микрофон пред хора и чух други колко хубаво пеят. Запознах се с много хора, които наистина много ще ми липсват... общо взето всичко ми хареса. ", Яни, 13г., София


"Хареса ми много гимнастиката, задълженията, игрите, басейна, реакта, хората, асистентите.", Волен, 13г., София


"Най-много ми хареса басейна, дискотеката, караокето, реката и спането на йогата.", Никол, 9г., София


"Първият ден се зарадвах, защото срещнах Мария Йорданова. Имаме много общо. Също на петия ден получих медал. Казах нещо много мъдро. Хареса ми дискотеката и много често пях. На басейна и реката беше най-забавно.', Ана-Мария, 12г., Пловдив


"Беше чудесно. Моето впечатление е, че трябва да помагаме. От каките най-много си харесвам кака Сана. А след нея кака Тити. Много ми харесва как готви Албена и няма да забравя вкусните й ястия.", Мария Начева, 13г., София

"Беше много хубаво. Най-много ми хареса играта със съкровището.", Диана, 8г., Пловдив


"Впечатленията ми от лагера са много добри. Игрите бяха страхотни. Задълженията горе-долу. Създадох много приятели. Ставането рано не ми ахреса, но се свиква.", Ивета, 13г., Пловдив

"Беше много изморяващо, но все пак беше забавно. Според мен преживяването е прекрасно. Първоначално не можех да свикна с обстановката, но после се адаптирах.", Мария Йорданова, 11г., София

Дора, 12г., София

Беше уникално, както всяка година. Басейнът беше супер. Децата бяха много мили и готини. Храната много ми хареса. Имаше река и басейн ииихххааа. Имах торта за рождения си ден.


Николай, 13г., София

Перфектна релаксация! Но едва ли това е всичко. Едва ли бяхме тук, за да ни учат как да мием чинии, чистим или друго. По-скоро да разберем истината за живота.


София, 14г., Пловдив

1. сутрешната йога.

2. Дора, Мария, София, Дарина, Тео и Яна ще ми липсват много.

3. Всичките каки и батковци ще ми липсват много.

4. Когато търсихме за неща.

5. По един нов приятел всеки ден.

6. петте златни ключа.

7. Когато пресичахме реката.

8. Тишината за един час.

9. Басейна и сладоледа.

10. Лагерът беше само една седмица, обаче нещата, които научихме тук остават завинаги.


Антъни, 9г., София

Хареса ми много гимнастиката, задълженията, игрите, басейна, реката, хората, асистентите.

Виктор, 13г., София

Беше забавно.



Максим, 7г., София

Дискотеката, пицата, съкровището, реката, басейнът, Роки, игрите.


Мария Трупчева, 13г., Пловдив

Ще запомня всичко, защото беше едно страхотно, забавно преживяване. Дискотеката, минаването през реката, игрите, съкровището, куче и кокал и други.


Деница, 10г., Септември

По време на лагера преживях много приключения. Някои от тях бяха търсене на съкровище, походи, къпане в реката, басейн, дискотека и други.


Симона, 11г., Варна

Беше страхотно. Този лагер ме научи на много неща, като например: „Бъди в настоящето. Тук и сега.“, „ Засмей се и се отпусни“. Сега и завинаги.


Рангел, 14г., София

Беше много яко, освен това, че ставахме рано.


Димитър, 11г., Пазарджик

От лагера ART Excel запомних басейна и играта със съкровището. Спомням си когато паднах от купчината с пясък. Беше много забавно.

София Димитрова, 12г., Пловдив

Ще запомня: 
  • Сутрешната йога 
  • Реката 
  • Дискотеката 
  • Песните, които пяхме заедно 
  • Всички игри

Тео, 10г., Перник

Когато бяхме на реката и плувахме в нея и минавахме с обувки. Също ми хареса и градът, където се разхождахме, но най-много ми хареса йогата и моите приятели.


Ясен, 13г., София

На лагера ми хареса. Ще запомня йогата, реката, всички деца, с които се сприятелих и каките и батковците.


Аспарух, 11г., София

Най- яко беше на басейна и реката. Да не пропускаме и съкровището.


Теодор, 13г., Чикаго

Ще запомня хората и спането на лагера. Хареса ми храната за закуска, обяд и вечеря.


Марио, 14., Пловдив

Нещата, които ми харесаха на лагера:

Похода и къпането в реката.


Басейна.


Съкровището.


Дискотеката.


Йогата.


Дишането.


Релаксацията.


Храната.


Игрите в парка.


Каките и батковците




Боряна, 13г., Стара Загора

В този лагер научих как да бъда по-задружна и по-добра с другите. Прежияванията бяха много хубави.


Кристина, 10г.,

Хареса ми всичко.


Дарина, 9г., София

На лагера ми хареса. Със София ставахме рано. Ядохме.


Ванеса, 12г., Пазарджик

Аз ще запомня този лагер с хубави уроци, които Сана и Косьо ни даваха и ще ми помагат за напред. Също така с новите приятели, които създадох тук, с петте ключа, хубавите преживявания и така...

Няма коментари:

Публикуване на коментар