понеделник, 12 септември 2016 г.

Нови впечатления от "Програма за щастие" в Бургас


Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в Бургас от 3 до 7 август, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Курсът "Програма за щастие" дава много и като теория и като практика. Кара те да се замислиш, намираш решения, позволява ти да добиеш знания, които да ти осигурят по-добро качество на живот.", Гинка

"Позитивно, приятно, забавно, среща с нови хора. С благодарност към преподавателката.",  Ирина

"Първият ден почти се бях отказала, но дойдох – нещо ме накара. Сега на финала съм доволна, че го направих. Научих техники, които съм сигурна, че ще ми помогнат да бъда по-добра, по-енергична и по- даваща!

Благодаря!",  Емилия

"Привидно прост, но много задълбочен курс за уж обикновени неща, които обичайно се забравят в ежедневието - "Програма за щастие". ", Мариела

"Невероятни вълнения. Нови приятни запознанства. Открих неочаквани качества и чувства в себе си.",  Диман

Няма коментари:

Публикуване на коментар