четвъртък, 20 октомври 2016 г.

Нови впечатления от "Изкуството на медитацията" с Константин Драгов

Фондация „Изкуството да живееш“, проведе курс Изкуството на медитацията с единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов в в София от 26 до 28 септември, 2016 година.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Изкуството на медитацията донесе незабравими емоции на участниците. Ето какво споделиха с нас в края на курса:

"Приятно, полезно, преживяване, което си заслужава. Много. Както всяко нещо в живота, иска постоянство. Благодаря, че ми показахте пътя! Бяхте мили!", Наум


"Много съм благодарна за знанието и богатството, което получих на курса по медитация на "Изкуството да живееш".
Приятна атмосфера, позитивни хора. Водещите Яни и Константин ще ги запомня ценните знания които ми предадоха.", Ира


"За мен курса "Изкуството на медитацията" на първо място е една от най-важните ми инвестиции в мен самата и второ много полезен и вдъхновяващ курс.  Благодаря ви!", анонимно

"Доволен сум от наученото на курса "Изкуството на медитацията". Изненадан съм, че медитацията се оказва толкова лесно и просто нещо. Благодаря : )", анонимно


"Този курс беше едно невероятно пътуване към себе си. Медитацията е дар, който ще използвам за цял живот! Благодаря ви!", Десислава, 25г.


"Беше ми интересно, успокояващо и удовлетворяващо. От години мисля да изкарам подобен курс и сега съм много доволна, че го направих. Определно мога да кажа, че след медитацията се чувствам много по-добре. Забелязах дори че материализирам някои от мислите си през тези дни. Най-хубавото нещо за което съм много, много благодарна е че се чувствам много спокойна.", анонимно


"Благодаря на фондация “Изкуството да живееш” и на учителите Константин и Яни за знанието, което ни дадоха относно Изкуството на медитацията. Това е знание за цял живот, безценно.", Мариана


"Усмихвам се спокойна, балансирана, енергична и концентрирана.  Благодаря ви!", анонимно


"Благодаря за полученото знание и за приятните емоции по време на курса "Изкуството на медитацията". Хареса ми отношението и атмосферата през цялото време. Успехи.", Лови

"Ново начало. Курсът "Изкуството на медитацията" е супер.
За мен, като човек, който не вярваше, че нещо, което е толкова лесно и обикновено може да има такъв резултат върху тялото, мислите и в живота ми като цяло.", анонимно


Няма коментари:

Публикуване на коментар