четвъртък, 13 април 2017 г.

Преживени емоции на курс "Програма за щастие"


"Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в град София от 31 март до 02 април, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Лично на мен „Програма за щастие“ ми донесе облекчение и спокойствие. Облекчение, защото осъзнах, че в живота след лошото непременно идва добро и спокойствие. Защото съм избрала правилния път!", Светлана Койчева, 39 г.

"Впечатлена съм много приятно от всичко преживяно за тези три дни. Това, което научих от лекциите и съчетанието с пълното дишане за мене беше важно. Въпреки възрастта ми, с мен бяха търпеливи, учтиви и не се чувствах различно от другите.  Благодаря за приятно преживяното. Бъдете живи и здрави! С уважение от мен и цялото ми сърце.", Мария Николова, 80 г.
"Радвам се, че посетих курса "Програма за щастие" и сметам да продължа със следването на дихателните практики и вътрешното ми развитие. Носят дълбоко чувство на спокойствие и зареждат с енергия.", Лора Гюзелева, 23 г.

"В началото изпитвах неудобство от упражненията, но в последствие всичко си дойде на мястото. Уникално преживяване. Цялата последователност от дишане и упражнения е невероятно. Умът ми е спокоен. Чувствам се равна и изпълнена с енергия. Организацията е супер. С удоволствие и нетърпение чакам следващия курс. Благодаря!", Станка Василева, 34 г.


"Откакто научих практиката Сударшан Крия съм по-спокойна и осъзната. Имам достъп до техника, с която лесно възтановявам баланса си и възвръщам умението си да се справям със задачите си с лекота. Повторих курса за да придружа близък човек и имах удоволствието отново да преживея знанието практиката още по-силно от преди.", Ирина, 47 г.

"Усетих единство с всички и всичко. Дихателните техники и мъдростите определено ми дадоха тласък по пътя към моето по-дълбоко осъзнаване. Благодарен съм на себе си, на всички участници, какти и на водещите на курса за споделеното преживяване.", Ваньо, 30 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар