сряда, 26 април 2017 г.

На вълната на щастието с "Програма за щастие", София

Обратна връзка от участниците в курса „Програма за щастие“, Студентски град, 17-19.02.2017 г.



Учители: Теодора Иванова и Лидия Въргулева

Асистенти: Михаела Иванова и Траяна Каписъзова

"Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в град София от 17 до 19 февруари, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ е чудесно средство, с което да научим как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Курсът "Програма за щастие" беше едно много приятно изжвяване. Надявам се да съм усвоил правилно техниките за дишане. Благодаря на асистентите, организаторите и всички присъстващи за прекрасното отношение. Макар през тези дни да ми липсваха телешките стекове и чашите червено вино вечер, си изкарах страхотно – отпочиващо и релаксиращо. До нови срещи!", Б. Димов, 29 г.

Открий курс Програма за щастие


"Беше ми изключително приятно. Надявам се на нови срещи. Организацията беше на ниво. Благодаря ви.", Н. Симов

"Хубаво беше, че научихме полезни дихателни техники и бяхме мотивирани да ги изпълняваме и след приключване на курса "Изкуството да живееш". Инструкторите бяха много добри, мили и отдадени. Беше хубаво прекарване. ", С. Стоянов, 25 г.

"Много съм доволна от курса "Програма за щастие" и от учителите. Изключиетлно вдъхновяващи личности, които действат силно успокояващо и позитивно.
Чувствам се много по-спокойна и отворена към хората, както и по-малко егоист.", М. Димитрова, 27 г.

"Изпитах най-разнообразни и различни емоции – от щастие, през размисъл до гняв. Боляха ме краката, глезените, главата ме болеше и имах чувството, че ще експлоадира. Въпреки това не се отказах от йогата, дишането и от вглеждането в себе си. Накрая единствената емоция, която изпитвах беше спокойствие, примесено с блаженство. Всъщност не съм много сигурна как да опиша преживяването с думи – неописуемо е! Теди и Лидка са страхотни!"„ Мария Тихова, 26 г.

"Това е едно различно преживяване, което промени представата и виждането ми за много неща. Уникално беше спокойствието и уравновесеността на хората, които ни учиха на всички неща, което определено събуди желание в мен да мога и аз да се чувствам по този начин и че явно има начин да го постигна. Надявам се да съм намерила правилния път. ", С. Якимджийска, 31 г.

"Беше изключително приятно, свежо и ново изживяване. Научих нови неща. Разбрах как да бъда по-спокоен. Запознах се с нови и приятни хора и се научих да оценявам заобикалящия ме свят по-пълноценно. ",В. Д., 20 г.

"Още след първия ден усетих ефект от дихателните техники. Детоксикацията ми се отрази доста добре и от седмици не се бях наспивал толкова пълноценно. ", Ганчо Данаилов, 26 г. 

"Помогна ми се проблемите с крака и се чувствам много по-добре след курса. След курса "Програма за щастие" се чувствам много по-отпочинала и заредена с енергия. Помогна ми да разбера, че нямам нужда от кафе, което пия доста. ", Дияна Димитрова, 24 г.

"Припомняне на важни неща, които знам и откриване към нови такива, нов поглед и светоусещане. Изключително внимание от страна на инструкторките. Беше различно и приятно усещане. ", Анонимно

"Много отпочинала, по-щастлива, по-осъзната.  Благодаря. ", Анонимно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар