сряда, 19 април 2017 г.

В хармонията на курса "Изкуството на медитацията", град София

Впечатления от курса Изкуството на медитацията в София, 17-19.03.2017

Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в София  от 17 до 19 март, 2017 година.

Медитацията е дар към човечеството, с който се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Ето какво споделиха нашите участници в края на курса:

"Моето преживяване от курса Изкуството на медитацията е, че получих едно вътрешно спокойствие(надявам се да бъде продължено) и време за самата себе си. Благодарна съм, че имах възможността да получа познания за медитацията от толкова позитивни млади хора.", анонимно

"Почувствах и научих много неща за себе си. Ще продължа да търся истинското си аз. Благодаря ви!", анонимно

"Този курс Сахадж Самади медитацията ми помогна да обогатя знанията си за това как да медитирам. А също да разбере повече за това какво ми дава медитацията и как действа.", П.

"Очаквах по-дълъг курс, но съм приятно изненадан от фокуса и думите на Константин Драгов. Научих нови неща, които ще започна да прилагам в моето ежедневие, както е да медитирам два пъти всекидневно.", анонимно

"Курсът Изкуството на медитацията беше много полезен. Получих знания за себе си. Мисля, че в дългосрочен план ще ми донесе осъзнаване и по-спокоен и удовлетворен живот.", анонимно

Няма коментари:

Публикуване на коментар