събота, 30 март 2013 г.

Изкуството да живееш и правилното дишане


  Пише ви едно момиче, за което водата е много повече от живот. Водата в каквито и да е форми, в каквито и съдове да е, водата на каквито и местa да е. Живея на брега на Черно море. През 2009 – та година се явявах на изпити за спасител към Червен кръст. Предстоеше ми изпит по плуване. Моят най – добър приятел ми разказа за фондация Изкуството да живееш и курсовете, които се провеждат там. Срещнах се с доброволец на фондация Изкуството да живееш, който отговаряше за града ни тогава и ми бе обяснено, че е много полезно за дишането ми. Ден преди това, на тренировката в басейна ми се беше схванал крака и треньора ми каза, че причината е защото НЕ ДИШАМ правилно. Стана ми интересно как и кое е правилното дишане и изкарах курса Изкуството да живееш и ето ме сега през 2013 – та, вече четвърта година се зареждам със Сударшан крия, и дишайки чист въздух всеки ден.

Първолета Маринова, програмист, 27 г. Варна

Няма коментари:

Публикуване на коментар