събота, 30 март 2013 г.

Изкуството да живееш ми даде надежда


Изкуството да живееш ми даде надежда. Преди да изкарам първия си курс YES!+ през ноември 2009 г. бях доста отчаяна и депресирана. Тъкмо приключих първата си година като студент по Право в УНСС в София - и понеже не бях взела един изпит - не можех да продължа следващата година. Тогава всичко ми се струваше безсмислено и глупаво. Аз се чувствах глупаво, че не съм се справила с един изпит.

Бях изгубила вяра в света.

Също така, още от както бях в гимназията, чувствах, че искам да направя нещо, с което да помогна за промяната на света. Фондация Изкуството да живееш ми помогна да сбъдна мечтата си. Всеки ден аз знам, че помагам на хората около себе си, помагам на Шри Шри Рави Шанкар да постигнем Свят без агресия и насилие, защото вярвам, че е възможно. Вече не ме е страх да говоря пред хора и да общувам с непознати, защото знам, че може това, което научат да промени живота им и да им върне свободата.

Сара Алсбей, София, 25г., студент по право

Няма коментари:

Публикуване на коментар