събота, 30 март 2013 г.

Курсът Изкуството да живееш промени живота ми


Изкарах курса Изкуството да живееш преди 4 години и до днес практикувам Сударшан крия и другите дихателни практики, които научих на въпросния курс. Изкарах курса в труден за мен момент - имах проблеми в следването, не се разбирах с тогавашната ми приятелка, имах и здравословни проблеми. Това преживяване, което бих препоръчал на всеки, беше като глътка свеж въздух в сивото ми ежедневие. На курса научих как да се справя с дълго подтисканите си емоции, хроничната си неувереност и дълго отлаганите за решаване проблеми. Научих се да се усмихвам по-често и да бъда по-отворен с хората. Благодарение на физическите и дихателни упражнения от курса, значително подобрих здравословното си състояние. И най-важното - курсът Изкуството да живееш отвори нови хоризонти пред мен - а именно - открих удоволствието от доброволчеството и преоткрих ентусиазма си. Това беше едно ново начало за мен :)

Милен Цанков, икономист, София

Няма коментари:

Публикуване на коментар