понеделник, 8 април 2013 г.

Аз имам нов рожден ден - възкликнах, когато приключи курса Изкуството да живееш - част 1

 Аз имам нов рожден ден! - възкликнах, когато приключи курса Изкуството да живееш - част 1 на 15 декември 2012 г.
Шест дневният курс за мен беше толкова разтърсващ, че за пръв път от много време почувствах, че живея. Дотогава ме следваха само нещастия, болка, болести... Страдах от хроничен и алергичен синузит, от болки в гърба, имах проблеми със стомаха и жлъчката, дисбактериоза цареше в червата ми, боляха ме ченето и скулите от постоянно стискане на зъбите, често намирах утеха в алкохола и плачех. Нищо не вървеше, семейството ми се разпадаше, говорехме за раздяла, усещах как децата страдаха. В един момент разбрах, че съм безсилна да променя другите, трябваше аз да се променя и така без да се усетя попаднах на курсовете на фондация Изкуството да живееш.

Оттогава всичко се промени към по-добро, вече се усмихвам, по-успешна съм, в семейството ми има хармония и щастие. Благодарение на фондация Изкуството да живееш и на нейния основател Шри Шри Рави Шанкар, който всички наричаме Гуруджи, аз намерих отговори на многото си въпроси, знанията ми помагат да се справям с ежедневния стрес, да празнувам всеки миг, да се радвам на малките неща.

Мир, радост, съпричастност, състрадание, тишина, отдаденост, всеотдайност, безпричинно щастие и безрезервна любов...Това са ценностите и качествата, които са човешката природа, и към които се стремя. Искам да прегърна и да подам ръка на възможно повече хора. Мечтая и за среща с Шри Шри Рави Шанкар и знам, че ще се случи :)))

Миглена Георгиева, гр. Дулово

Няма коментари:

Публикуване на коментар