сряда, 10 април 2013 г.

Откакто се занимавам с практиките на Изкуството да живееш, коренно се промени животът ми

Здравейте, аз съм Йордан Хаджихристев от Смолян и искам да споделя своята лична история.

Откакто се занимавам с практиките на  Изкуството да живееш коренно се промени живота ми. Това е нещото, което търсех, за да се почувствам истински щастлив и пълноценен.
Осъзнах, че дори и да имам всичко в живота си, което някога съм искал - развлечения, коли, пари, за да си позволя каквото си поискам... идва момент, в който осъзнаваш, че всъщност нямаш нищо и че това, което имам, всъщност не ме прави щастлив.

Бях арогантен, агресивен, пушех, пиех, играех хазарт... не се интересувах от нищо и никой. Дали бих обидил някой или наранил, бях егоист, мислех само и единствено за себе си. Моето си беше мое, а чуждото - общо. Държах се арогантно и агресивно с най-близките си.

А сега съм коренно различен, за което благодаря само и единствено на фондация Изкуството да живееш... Тя промени живота ми. Както и на силната си и упорита воля, без която това не би се случило.

Бъдете упорити и имайте дисциплина, и мислете позитивно, помагайте и правете добро... и всичко ще ви се върне многократно... правете си практиките (от курса Изкуството да живееш - част 1) задължително и постоянно... Всеки ден!!!

Поздрави и усмивки,
Данчо

Няма коментари:

Публикуване на коментар