понеделник, 27 май 2013 г.

Изкуството да живееш - част 1 - положителното отношение, което хората показват един към друг! | Фондация Изкуството да живееш



Споделени изживявания с Дани Григоров, на 22 години от София, участник в курса Изкуството да живееш - част 1 (Изкуството надишането), с учител Димпъл Гаджвани, от Индия.


С какво се занимаваш?

 Дани: Музикант съм,  уча Пиано в НМА Проф.Панчо Владигеров.

Как реши да посетиш курс Изкуството да живееш – част 1?

 Дани: Исках да намеря душевно спокойствие и да възвърна хармонията и мира в себе си.

От кого разбра за курса?

Дани: От сестра ми.Тя е присъствала на няколко от курсовете във фондация Изкуството да живееш  и е останала много впечатлена. Смята, че заниманията там са оказали много положително въздействие върху нея. Многократно ми го е препоръчвала, но аз няколко пъти й отказах. Разбира се, дойде моментът, в който отидох с нея и наистина не съжалявам!

Какво ново научи в центъра на фондация Изкуството да живееш?

Дани: Не бих го нарекъл нещо ново. По-скоро, си спомних неща, които всеки един човек знае от раждането си, но поради някаква причина – докато растем, ние ги забравяме.

С какво ти помогна  Изкуството да живееш – част 1?

Дани: Помогна ми с положителното отношение, което хората показват един към друг, по време на самия курс – това, един вид, те възпитава, че по този начин трябва да възприемаш Света и хората около теб.

Какво най-много те впечатли?

Дани: В самия курс ? Определено това беше дихателното упражнение Сударшан Крия. То въздейства много силно върху съзнанието на човек и един вид, ти помага да премахнеш излишните мисли и да се фокусираш върху това, какво искаш и накъде отиваш.

Забелязваш ли някаква промяна в себе си след Изкуството да живееш – част 1? Каква е тя?

Дани: Да, абсолютно! Забелязвам, че съм повече себе си. Осъзнавам кой съм по-добре, отколкото преди. В живота на всеки човек идва момент, в който той забравя кой е – заради стреса или случващото се около него. Този курс ми помогна да си спомня кой съм аз и в какво искам да се превърна.

Би ли препоръчал курсовете на фондация Изкуството да живееш на твоите близки и приятели ?

Дани: Да и вече го направих. Някои от тях ми казаха, че ще го посетят, а други го приеха с негативизъм. За приятелите ми не мога да бъда сигурен, но аз непременно ще повторя!

Фондация Изкуството да живееш

Няма коментари:

Публикуване на коментар