петък, 17 май 2013 г.

Споделено преживяване с Фондация Изкуството да живееш




 Всеки от нас се стреми към личностно развитие: по-голям успех, по-добро здраве, душевен мир и щастие. Това, което ни пречи да постигнем желаното качество на живот, е стресът. Обикновено подценяваме степента, в която той влияе на нашия живот. Често умът ни бива обзет от гняв, вина, съжаление за миналото или притеснения за бъдещето. Това негово прескачане от минало в бъдеще и обратно води до натрупване на стрес – както в нас, така и в хората около нас. Способността да се справяме с отрицателните емоции е изкуство – изкуството да живееш. С това изкуство ни запознават курсовете на Изкуството да живееш

Ето какво ни разказа един от преминалите курсовете на фондация Изкуството да живееш:

Курсът на фондация Изкуството да живееш ми даде освобождение точно, когато имах нужда. Възвръща ми вярата, че добрите хора не са на изчезване, както бях започнала да мисля. Даде ми силата да осъзная, че баланса, равновесието, щастието, не са само рядко постижими и неустойчиви.
Започва да ми връща силата да се изправя, да поотупам праха от себе си и да повярвам отново в силата си и силата на любовта у всеки един от нас.
Криси, 20

Няма коментари:

Публикуване на коментар