понеделник, 8 юли 2013 г.

Свобода зад решетките в Стара Загора

В Стара Загора, фондация Изкуството да живееш проведе курс Свобода зад решетките, за лишените от свобода. Вижте какво ни споделиха те и разгледайте снимките!


  • Хареса ми начина, по който се чувствах след уроците. Преживяванията по време на курса бяха много приятни и определено се чувствам по-спокоен и уравновесен. Бих искал да приемам без терзания онова, което ми се случва. Надявам се Изкуството да живееш да достигне до повече хора. 
  • В курса ми харесаха техниките на дишане, които научих, особено Сударшан крия. Чувствах как се освобождавам от напрежението и сега съм много по-уравновесен и спокоен. Курсът по програмата Свобода зад решетките е добър и пълноценен и човек научава доста полезна информация. В своя живот бих приложил техниките за дишане - пранаяма и Сударшан крия, за успокояване и разтоварване от ежедневието.



  • Като цяло курсът по програмата Свобода зад решетките беше много интересен и занимателен, имаше много емоции и лично аз преживях много хубави дни. Чувствам се много добре и най-вероятно ще продължа да практикувам Сударшан крия. Лично аз съм спортна натура и много от йога упражненията ще ми послужат за напред. Бих желал курсът по програма Свобода зад решетките да се проведе отново и да бъде малко по-дълъг.
  • Всичко ми хареса в курса по програма Свобода зад решетките – дишането Сударшан крия, йога упражненията. Беше много полезно за мен и здравословно. Чувствам се зареден с енергия, с приповдигнато настроение, чувствам се жив. Бих искал да приложа дихателните упражнения Бастрика и Сударшан крия и да науча повече неща за йога.
  • Всички йога упражнения ми харесаха, както и инструкторите на фондация Изкуството да живееш. Чувствам се много добре и бих приложил всичко - от йогата до Сударшан крия. Курсът по програма Свобода зад решетките е невероятен! Нямам думи! 

  • Хареса ми чувството как ме предразполагаха учителите. Чувствам се по-добре с мисленето и ще продължа да дишам и да правя Сударшан крия. Беше много добре.
  • Хареса ми почти всичко. Забавно е и ще продължа да правя йога упражненията и Сударшан крия. 
  • Всичко много ми хареса. Чувствам се добре. Имах положителни преживявания и ще продължа с дишането Сударшан крия и йога упражненията. 
  • Беше много приятно. Чувствам се зареден положително. Бих приложил дишането Сударшан крия в своя живот.
  • Харесаха ми йога упражненията. Чувствам се по-раздвижен и по-бодър. Бих го повторил. 
  • Всичко ми хареса. Имах положителни преживявания и се чувствам изчистен от негативна енергия. Бих продължил с дихателните упражнения - Съдаршан крия и Бастрика.

  • Курсът по програма Свобода зад решетките е страхотен и ще продължа с удоволствие. Чувствам се прекрасно, имах страхотни преживявания. 
  • Харесаха ми йога упражненията и се чувствам много по-добре. По време на курса по програма Свобода зад решетките, бях някъде другаде. Бих искал да продължа с медитацията и да продължават да го правят всички хора. 
  • Всичко ми хареса. Имах едни от най-хубавите преживявания. Чувствам се великолепно. 
  • Имах страхотни преживявания. Хареса ми всичко, най-вече Бастриката. Чувствам се много по-добре. 
  • Курса беше много приятен, бих участвал пак. Чувствам се много по добре, по щастлив и енергичен от всякога. Хареса ми най много бастриката и всичко останало. 



  • Беше ми много приятно. Чувствам се в отлична форма. Бих приложил бастриката. 
  •  Хареса ми това, че е успокояващо и се упражнявахме физически. Имах чудесни преживявания, сближаване с хората. Надявам се и други хора да опитат.
  •  Хареса ми дишането Сударшан крия – много ме отпусна. Имах хубави преживявания и се чувствам по-добре. Бих искал да продължа. 
  • Страхотни преживявания. Чувствам се много по-добре. Всичко ми хареса и бих го приложил.


 Фондация Изкуството да живееш

Няма коментари:

Публикуване на коментар