петък, 20 септември 2013 г.

Инструкторите на Изкуството да живееш - Камлеш Барвал

Запознайте се с Камлеш!




Изпълнена с живот, амбициозна, най-добрата в класа – Камлеш Барвал, родена в богато бизнес семейство, тя, също така, е била и непослушно момиче. „Аз и приятелите ми бяхме такива пакостници, че ни позволяваха да стоим в клас само, ако не се пречкахме на преподавателя.” Нейната амбициозност да се издигне в света на бизнеса я отвеждат до специалността Мениджмънт.

Но съдбата е имала други планове! Сериозно заболяване и медицинско лечение ограбват ентусиазма й за живот.  В този момент, всички мечти и стремежи изглеждали много далече.
„В далечната 1998, моят неврохирург, д-р Рупак, каза на майка ми за тази дихателна техника, която се казва Сударшан Крия. Въпреки че той не я беше опитвал, той беше чел за нея в много вестници и списания и беше убеден, че тя ще върне усмивката на лицето ми.”


 Майка й не губила повече време. „Тъй като беше важно да ме извади от черупката, в която се бях скрила, тя откри курсовете на Изкуството да живееш в нашия град и за щастие имаше предстоящ курс само след няколко дни. Беше един от първите курсове на Изкуството да живееш в нашия град, Шимла, учителите трябваше да дойдат от Бангалор.” Съвсем скоро, Камлеш вече е на курса, заедно с повечето си приятели и братовчеди, всичките подканени от майка й.

С курса Изкуството да живееш, животът вече не бил същият. „Бях прекарала месеци в лутане между медицинския център и дома ми. Това преживяване имаше мигновен лековит ефект.”
„Сударшан Крия беше магическа. Почувствах се отново у дома – жива, щастлива. Всичко, което инструкторът ми казваше беше сякаш написано за мен. Аз бях отговорна за собствените ми радост и тъга. Противоположностите се допълват; можем да спечелим; можем да загубим, нещата може и да не потръгнат, както ние искаме.”

Изпълнена с ентусиазъм, Камлеш знаела, че трябва да започне отначало. Очаквали я нов живот, нови хоризонти, нови стремежи, ново семейство и приятели.
Днес, Камлеш Барвал е главен инструктор на фондация Изкуството да живееш, пътуващ по целия свят. За последните 11 години с Изкуството да живееш, Камлеш преподава интензивно в Индия, Казахстан, Близкия Изток, Китай и Русия. Освен преподаването в различни програми като YES!, YES+, Сахадж самади медитация, тя е специалист в обучаването на треньори по Шри Шри Йога. 

„Нови места, различни климати, странно обкръжение или неблагоприятни ситуации, нищо вече не може да ме спре. Просто мога да се усмихна на силите, които се опитват да ми се противопоставят.


Камлеш ще гостува в България отново и тази година. Тя ще проведе мега курс по Шри Шри Йога в София. Прочетете повече за посещението на Камлеш Барвал в България.

Шри Шри Йога е лека и ефективна програма, създадена с вдъхновението на Шри Шри Рави Шанкар, интегрираща различните пътеки на йога и по-специално Хата йога, водеща до съюз на тялото, ума и дишането.
Програмата е подходяща за начинаещи и напреднали от всички възрасти. Начинаещите се потапят в едно ново усещане, а напредналите затвърдяват познанията си и обогатяват красотата от преживяването. Само за 10 часа участниците в курса научават как да се справят със стреса и с ума си и как да презареждат тялото си с енергия. Шри Шри Йога включва йога позиции, дихателни техники, дълбока релаксация и медитация и лесноразбираемо знание. 

"Като пъпка на цвете човешкият живот има потенциала да разцъфне напълно. Пълното разцъфване на човешкия потенциал е йога." - Шри Шри Рави Шанкар
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар