вторник, 22 октомври 2013 г.

С правилното дишане Сударшан Крия контролираме ума и сърцето

60873513.jpg






















Спокойните хора са по-здрави, напътства индийският лечител Свами Джотирмая


Можем ли да се научим да преодоляваме стреса, който е неизменна част от  живота ни? Някои хора са намерили своето средство в курсовете "Йога и антистрес".

Индийският лечител Свами Джотирмая  е един от изявените ученици на прочутия Шри Шри Рави Шанкар. С изключително ведро излъчване той успява да предаде на участниците в курса самоувереност, вяра в себе си и радост от живота.

"Знаете ли, радостта и щастието те са вътре в нас. Не е необходимо да ги извлечеш някъде отвън, да търсиш къде да ги намериш. Просто чрез Сударшан Крия ти можеш да осъзнаеш, че те са в теб. През последните години толкова много хора са имали ползата от "сударшан крия". "Сударшан крия" е много добра за астма и за сърце. Ще повиши капацитета на белите дробове. Специално на тези хора, които страдат от високо кръвно налягане, ние ги учим точно как да практикуват Сударшан Крия и това много им помага. Почувствай енергията, която получаваш от дишането си, призовав Свами Джотирмая.
"Работя във фирма за лизинг. Вече 4 години се занимавам със Сударшан Крия. Посетила съм всички курсове и смея да кажа, че животът ми се промени само в положителна насока. Правя всяка сутрин йога, която включва физически упражнения, пранаяма, което са дихателни упражнения  и медитации. Приемам хората такива каквито са, което помага на тях да приемат мен такава каквато съм, което помага да има по-малко стрес в отношенията ни", соподеля Антоанета Василева.

"В началото бях "о, какво е медитация?". Обаче тук на курсовете на Изкуството да живееш ни показаха всъщност много леки техники да медитираш сам. Имам дискове за медитация и много просто. Изкуството да живееш за мен лично е да бъдеш какъвто си. Да си малко повече със себе си. Сударшан Крия и йога упражненията са, за да се чувстваш добре, тялото да се чувства добре. Да можеш да се протегнеш, без да те заболи гърба примерно. Толкова прости неща и ежедневието става по-леко. По-приятно да работиш, да учиш най-вече", убедена е Сана Алсбeй.



"Знаете ли, физическото ни и умственото ни състояние до голяма степен са свързани. Тези, които са много спокойни, автоматично вмъкват повече здраве в живота си", категоричен е Свами Джотирмая.

"Сондажен инженер съм. Работя в чужбина. Пет-шест курса по Сударшан Крия и те, мога да кажа, промениха моя живот. Станах много по-спокоен, много по-щастлив. Да бъдеш постоянен е изключително  трудно за всяко нещо в живота. Практиките по Сударшан Крия отнемат между 20-40 мин. Не са никак трудни. Всеки може да ги прави", твърди Григор Тотев.

"Продължавам да се връщам тук, защото на мен Сударшан Крия ми дава много сили, много зареждащо е. Връща ми се много бързо усмивката. Това е, което аз забелязвам. Хората около мен забелязват. Дори колегите от университета например, след един такъв курс, просто не можеха да повярват какво се е случило с мен. Защото седмици след това усмивката ми не слизаше от лицето. Независимо какво се е случило, хубаво или лошо, винаги успявах да погледна от добрата страна", споделя Генчо Керезов.

Когато научим малко повече за дишането си, тогава ще съумеем по-лесно да контролираме ума си и емоциите си. Именно затова милиони хора по цял свят се ползват от практиките Сударшан Крия.

Източник btvnews.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар